SVETOVNI POKAL: TURBOFINALE!

03.09.2009

Domov še ne gremo? - piše Gašper PrevcTu v Italiji se vreme ne da, včeraj je bila tekma prekinjena kmalu po štartu, danes nabija močan veter, jutri so napovedane nevihte... Tako se letošnja sezona zaključuje z zelo povprečnim superfinalom, ki ni izpolnil pričakovanj.
Če vreme ne špila se pokažejo vse slabosti in napake v organizaciji, ki sicer ob ugodnih vremenskih razmerah ostanejo skrite. Na včerajšnjem "generalnem zasedadnju" PWC-ja je bilo kar pestro. Slovenci smo podali predlog spremembe svetovnega pokala, ki naj bi vseboval vse pozitivne stvari novega in starega sistema, nekakšen kompromis...Ideja je bila kar dobro sprejeta.

Spet doma - piše Gašper Prevc

Po odpovedani tekmi zaradi premočnega vetra na štartu smo včeraj v poznih večernih urah iz Norme vrnili nazaj na glavno prizorišče. Tu je nažigala burja, zato smo bili kar nekako prepričani da se bo pavza podaljšala še za kak dan. A glej ga zlomka, zjutraj smo se zbudil v "beautiful sanny day" kot bi rekel naš vremenar. Od juga se je vlekla neka visoka oblačnost, vremenko je trdil da bo v naše kraje dospela šele ob 15.00, zato so kjlub temu sestavl ravninsko etapo. Večina pilotov je zaključila točno ob 15.00 na polovici discipline... Od naše ekipe se je uspelo izvleči le Aljažu in Cegiju, ki pa se je žal reševal globoko v prepovedani coni in vanjo zavedel še nekaj ostalih :) Toliko na kratko o današnji dirki, dan je bil predolg ...

Cocodrile task, piše Primoz Susa
Včeraj je pihal močan sever tako, da je bila tekma odpovedana. Prav tako imamo zelo slabo napoved za naslednje dni. Organizator išče alternativno rešitev....
Zjutraj ob osmi uri odpotujemo nekoliko južno od Rima v mestece Norma. Mestece je znano po tem, da se nahaja poleg oz. na mestu starega Rimskega mesta katero ime sem pozabil. Pred tem, naj bi tukaj mesto postavili Grki, se špekulira. Kar se tiče letenja je to neke vrste italijanski Lijak. V daljavi se vidi morje, hecno je, ko na startu opazuješ kamenje in ugotoviš, da je bila včasih morska gladina vse do vrha starta. Hrib v daljavi je bil otok. V jezeru pod vzletiščem je baje cocodrile (krokodil).

Ko prispemo gremo na ravnost do klifa, tekmovalna komisija določi disciplino in poženemo se v zrak. Disciplina je dolga 75km, a je kar se tiče letenja zelo nezanimiva cik cak tekma. Glede na to, da na ravnino ne moremo zaradi vojaškega letališča, nazaj čez hribe ter povratek pa bi bilo zaradi močnega vetra precej zahteven. Kaj dosti zato ne moremo.
Do zračnega starta imamo super vremenske pogoje za jadranje na višini do 2500m nad morsko gladino, v precej hladnem ozračju za moje kratke hlače, majico in windstoper jakno. Ko se tekma prične odvijati sem v dobri poziciji, kjer tudi ostanem do konca. V zraku sem bil praktično skoraj ves čas na 80-90% včasih tudi 100% uporabe pospeševalnika. Odločitev praktično ni bilo potrebno sprejemat tako, da je med tekmovanjem postalo tudi nekoliko dolgočasno. Še najbolj zanimiv je bil ciljni dolet kjer smo z nizko višino leteli nekoliko na ravnino in v cilj. Zaradi res nizkega priklapljanja grebena se popustil pospeševalnik in za nekaj metrov pred sabo izpustil dva tekmovalca. Priklapljali smo dno klifa in že sem mislil, da gremo v oljke. Zaključim na 7mestu, Urban je minuto za menoj med 10. Matej je zajebal start za 5minut, letel je odlično, ves čas spredaj in bi bil najboljši od Slovencev. Gašper je pristal na 15. mestu, Dule pa na 22. Aljažu zmanjka 20m in pristane med oljke. Iz vse ihte gre s 40 kilogramskim nahrbtnikom peš na start kjer zaključi svojo tekmo X-Apenini.
Ajde, pozdrav
Susa

XAPENINOS - piše Gašper PrevcDanes je bila tekma skenslana že v jutranjih urah, tako da smo jo namesto na pokopališče (časa) užgali v hribe. Napadli smo dvatisočak Terminillo, kjer smo med drugim posneli napet dokumentarec o zadnjih minutah slovenskega predstavnika na letošnjem redbullxalspu, ki bo na sporedu v naslednjih dneh...
Več o izletu v današnji fotoreportaži...:
Najprej smo se najedli v koči...

Takole smo zgledal po borovničkah...

Po pa akcija!
SIRKOVA KRTAČA ALI KODA 525 – piše Matej Ceglar

Danes zastavjo 75km, standardni štart in cik po grebenu vendar let nazaj ni bil cak ampak bolj ali manj bi reku cok al pa cmok. Pot nazaj nas je peljala direktno počez čez dolino, kjer so si vmes zmislili restricted area 3km okol enga športnega letališča, ruta pa direktno čez tisto območje. Razlaga je bla, da naj bi bila disciplina bolj taktična? WTF!!! Zdej se gremo že take, slepa miš ti loviš igrce z sirovimi lukncami,…. No po prečkanju doline smo moral letet po drugi strani nazaj ter spet čez dolino že po mal bolj gričevnatem terenu ter gas do cilja. To je ruta leteli smo pa takoJ Štartam bolj slabo, mislm da je bil Aljaž spet dobr naštelan mal slabš Bano za ostale pa ne vem. Ko smo leteli proti drugi obratni Mac POWER polovi vse tičke in pri famoznem prečkanju doline sem čist uspred z Banotam, Aljažem, Sušo in prvi taknem točko, potem se je pa začel triki part, ker smo morali letet po drugi strani doline in na grebenu nismo nič najdl. Znajdemo se 300m nad eno vasico kjer (ščijemo kri, oprostite izrazu) za povrh se pa še senca prpele in vmes že začnemo opazovat kako se nam furajo čez glavo in to ravno takrat, ko smo si ustvarili nekaj lepe prednosti pred glavnino. Pobiranje po podnu traja vsaj kako uro vmes Aljaž potegne, nekam kjer je zgledal da bi lohk blo, za nagrado pa pristane. Na koncu se končno pokaže sonček v dolinici, ki je oddaljena kake 3km v smeri proti obratni točki. Taktika je bila čisto enostavna, iz padalskih in vremenarskih priročnikov, ki govorijo o sprožilcih termike »kolikokrat se je že zgodilo, da je padalec pred nami pristal in nam sprožil steber«. Tako se priklopim na griček nad lepim travnikom, kjer so fantički pristajali in zopet žulim neko nulo vendar se je tokrat termika jačala z vsakim pristalim pilotom, še posebeno pa sta verjetno pripomogla Yassen in Stefan Wyss, ki sta pokurila že oba discarda.  Končno se je končala agonija ko vrtiva s Sušo kar 3m/s in že začneva z mislimi za naprej, ko le zagledava, da piloti letijo proti pristanku in ugotoviva da so tekmo ustavili zaradi ene nevihte, ki se je peljala proti nam. Tako pobereva za ciljni dolet ter pristaneva v cilju.  Zanimivo, da tu ne rabi padat dež 15min preden prekinejo tekmo.
Najbolš je odfuru Gašper, ki je iz ozadi prletel glih pravi čas v glavno grupo, ostali smo pa tam k smo vsi v 5ih km. PWCjev novi sistem pa podari prvemu in prvih štirideset, ki so bili v 500m 1000pik. Vse skup mal čudn ampak tku je.

Bano and co.

Napeto pričakovanje v cilju.

Hrana na pristanku ni bohvekwa, smo pa lačn!

Seksi Italijanke.
POKOPALIŠČE ČASA
- piše Gašper Prevc

Avtor naslova današnjega reporta je Primož Suša po dolgotrajnem čakanju na prevoz iz štarta nazaj v dolino. Že zjutraj je bilo namreč bolj ali manj jasno, da so razmere neprimerne za izvedbo dirke, a so nas vseeno odvlekli na štart. Po kakih 4 urah čakanja se je organizator vendarle odločil za odpoved. Še dodatno smo se načakali v kombijih pred odvozom v dolino, in tudi na to je Suša našel zanimiv komentar: "Ni čudno, da so jih še Somalijci sesul v 2. svetovni vojni!" Upajmo da bo jutri bolje in da jim spet pokažemo zadnjice v ciljnem doletu...

Navdušena gledalca.

Francoski tim se resno pripravlja na "dirko"...

...mi pa dobro vemo koliko je ura!

Za odhod nazaj v dolino!
IZLET V LA AQUILO - piše Gašper Prevc
Po začetnem internetnem mrku se Italijani sestavljajo, tako da boste v naslednjih dneh TURBOFINALA prišli na račun tudi vsi ljubitelji leposlovja izpod peresa SLO TIMA. Danes ne moremo poročati o uspehu naše ekipe, iz povsem preprostega razloga - tekma je odpadla :) Planirana je bila v 60km oddaljenem mestu LA AQUILA, ki se ga večina spomni po katastrofalnem potresu, ko je umrlo več kot 300 ljudi. Sledovi potresa so še vedno dobro vidni... Ko je bila tekma skenslana je bila polovica pilotov že v zraku, iz višine so javljali nekaj vetra a varne razmere, druga slika pa je bila na štartu, kjer je klapo premetaval po zraku kot Čehe na Lijaku v Igyjevih forumskih zapisih.  Tudi Banotov izdelek se je zvijal kot presta in organizator je bil primoran prižgati rdečo luč za vse na štartu in nekaj minut kasneje odpovedati tekmo. V dolini je začel nabijati močan veter, tam nekje 40km/h, tako da je bil dan iz tega vidika za nekatere zelo zanimiv. Še najmanj za Sušo, po 800km alpskih dolincev...

Lej kwa mu dela!
Še zadnje priprave.

Aljaž na štartu...

Posledice potresa
JANEZI POKAZALI ZOBE - piše Matej Ceglar

Prvi dan nam začrtajo 79km cik-cak po grebenu na koncu pa čez dolino in nazaj v cilj. Slo tim ne vem kje je bil k je kle tolk folka da je groza. Večino tekme letim skupaj z Urbanom medtem, ko nas je Aljaž peljal kot male ovčke na pašo čez celo tekmo, njegov novi Gin ne leti sam bolš ampak leti super super super super super bolš tko, da je včas že kar mal smešen saj je bla prva grupa sestavljena večinoma iz Ginovih prototipov, ki kle res kraljujejo, vse skup deluje kot bojevanje Don Kihota z mlini na veter. Proti koncu nama z banotam le rata pobegnt iz glavne grupe proti Aljažu in tako bolj kot ne odfurama varno čez dolino in v ciljni dolet.