PWC Tucuman, Argentina

15.10.2007

Prva tekma zadnje etape pwc-ja v Tucumanu je minila v znamenju napak organizatorja. Najprej prevozi na start. Pobrali so nas ze ob devetih izpred hotela in pol nas je model zapeljal v svoj bar, kjer naj bi valjda zapravli nekej pesosov. Taisti model nas je enkrat prej ze nategnil, prvi dan je bla pijaca 2 in pol pesosa, naslednji dan ze pet! Samo enkrat si nas nategnil! Cakamo tam pred barom v kombiju, Urban upali masino in pelje proti startu, brez soferdzije! Pol se obrnemo v starhu, da ne bo slucajno prehuda. Koncno se spravimo na start, razmere niso ne vem kaj, se da pa kar v redu letet blizu grebena. Organizator pa kar neki mecka, eno uro dobrega vremena vrzemo stran. Pol sestavijo 43 km po grebenu (ce mu sploh lahko recemo greben) z individualnim startom. Z Gasperjem se zapodiva takoj, kajti jasno je, da je vreme vedno slabse.
Odletiva tistih 10 km, ostali se tega ne. Tekma seveda nio veljavna, minimum distance je 30 km 20 pilotov. Ce bo vreme se naprej tako, bo treba to pravilo spremenit!PWC Argentina

Drugi dan je ze zjutraj jasno, da bo spet en drek. Gor cakamo debele tri ure, pol mamo en brifing, bla bla bla, cez pol ure koncno skenslajo, se celo dol zacne pihat. Prevozov dol pa spet ni, busi so ze zdavnaj spokali s hriba. Se dobro, da je pir pa za zret poceni, se vsaj v dolini malo pozabavamo, v zraku se dozdej zihr nismo. Napoved za naprej je od srede kao bols. Bomo vidl. Prpravljeni smo, koncentracija na maksimumu!
Task 1 - piše Urban ValičPo dveh dneh slabega vremena nam je uspelo izpeljati prvo tekmo v kar solidnih pogojih.Disciplina dolga 66km tipa Speed run kar pomeni veliko taktiziranja pred samim vhodom v startni cilinder.Slovenci postartamo kar zgodaj Aljaz in Primoz res med prvih pet, sam pa pet minut za njimi. Sprva letimo po grebenu enih 20km nato pa nad ravnino,in tu imajo prednost tekmovalci, ki so startasli kasneje saj imajo vsa dviganja pomarkirana in opazno hitreje napredujejo tako tudi sam ulovim vodilne in v cilj priletim tretji za Aljazem in Criglom. Takoj za nami sta tudi Prevc in Primoz.Vsi cakamo na uradne rezultate, sicer pa nasi casi niso najboljsi.
Za prihodnje dni se obeta dobro vreme, tako da ni se nic izgubljeno.
 Task 2 - piše Aljaž Valič
Šibko zelo šibko, tekma okoli 53 km takoj po startu nebo prekrije visoka oblačnost startni cilinder imamo nad ravnino. Takoj po startu pelje glavnina skupine malce po ravnini šele kasneje zavijemo v hribe, sam sem vodilni v skupini in se prekasno odločim za v hribe ki se dajejo malo energije dolina pa je ze termično mrtva . Tako večina tekmovalcev oziroma vec kot 100 pocuri na prvih 10 km dirke najboljši je Karel Vrbenski ki mu uspe 31 km Urban odlično okoli 25 km. Gašper ter Primož na čelu prizemljene skupine. Točke so fenomenalne od 50 pa do 2 točki.Upam da bo jutri bolje.
Task 3 - piše Gašper PrevcZačetek danasnje dirke kaže na vnovično curažo večine tekmovalcev. Eno uro se cuzamo nekaj metrov nad startom. Na ravnino, kjer je nadaljevanje dirke si ne upa nihče. Tako kljub speedrunu postartamo vsi po 14.00, ko je zadnji čas za start. Prva obratna točka je 12 km na ravnini, nadaljevanje dirke pa poteka z vetrom proti severu. Ravnina dela in poberemo prvi steber. Najhuje je malo pred obratno točko, kjer se pobiramo dobesedno iz podna. Stebra ni, tekmovalci pristajajo v vinogradu in sproži se odrešilni steber, ki me ponese spet v igro. Do cilja letimo z vetrom, večjih težav ni. 5km pred ciljem sem znova v podnu, tokrat ne nad vinogradi ampak nad gozdom, tako da sem se bolj vesel dviganja. Belgijec Scmitt, ki se trudi z mano, zagnedzdi nekje med nizkimi drevesi. Nad mano vrti Aljaž, ki vrti v nebesa in prileti v cilj z 300 m rezerve. Po dveh reševanjih iz podna nisem prepameten in mu samo slepo sledim, poberem do višine dneva. Po pa se gas in cilj. V cilju ze čaka nekaj pilotov, med njima tudi Urban in Primož, ki se je po slabem začetku presleparil med najboljše.
Task 4 - piše Primož Podobnik
Končno smo dočakali tudi zadnji dan letos maratonskega pwc-ja. In bil je pravi garaški dan, disciplina je bla 60 km race to goal, razmere pa še bolj nikakve kot prejšnje dni. Že na štartnem cilindru smo bili nekateri kar kritično nizki, od slo ekipe še najbolj jaz. Pa smo se vseeno lepo pobrali, le gužva je bla na trenutke brutalna. Potem smo leteli dve obratni točki bolj po hribu, delalo je kar v redu, z Aljažem sva končno tudi malo dirkala. Urban in Gašper sta peljala bolj zunaj, šlo pa jima je bolj slabo, Urban je na obratni že mislu, da bo pristal, ko je nabasal na odrešilni steber. Hrib je kmalu zatajil, in z Aljažem sva si reševala kožo tko da sva pičila nad ravnino, kjer je bla edina šansa za pobrat. Tresla sva se pa k norca. Aebi pa še bolj. Pol je pa le zagrablo in nekako smo pobrali na jurja, kar je bil tud maksimum na ravnini. POt nas je gnala proti jugu, na zadnjo obratno, vmes pa ena sama jeba. Nobeden ni hotu porint naprej, vsi so se bali curaže. Jst nekako ne zdržim na koncu stebra, ko crkuje in porinem naprej na eno tovarno, kjer je dva dni prej fajn delalo. Urban pa za mano. Najprej nič, samo neki balončki, Orlik in Jimmy se usedeta, pol pa le neki zagrabi in poberemo nazaj na jurja, ostali hitro k nam. Pol pa trenutek odločitve, vsi curimo, pred nami gori, nekateri porinemo nad ogenj, nakateri proti obratni, tudi Gašper. Slednji se usedejo, ostali nekako vztrajamo, Urban in Aljaž sta najvišje in nadzorujeta situacijo. Meni zmanjka 100 m do obratne, nočem reskirat pristanka v močvirju. Valiča nekako pobereta in odplanirata še 7 km proti cilju, zmanjka jima le en ušiv steber do cilja. Vseeno je to dovolj za novo slovensko nzmago v pwc-ju, Urban ponovno, Aljaž tretji. Jaz končam na sedmem mestu, Prevči na trinajstem. Vsi smo valjda zadovoljni z uvrstitvami, ekipno je Slovenija druga!